Hur uppdaterar jag JobOffice Kassa?

Alla programuppdateringar för JobOffice Kassa ingår alltid med bas licensen

Så länge du har Internet anslutning när du startar JobOffice Kassa gör den alltid en automatisk kontroll för att se om det finns några nya uppdateringar. Finns det en nyare version visas en inforad under Kassa-fliken i JobOffice Kassa.

Viktiga uppdateringar installeras automatiskt medans andra mindre uppdateringar kan du själv välja när de ska installeras genom att trycka på knappen "Uppdatera"

Du bör alltid installera alla uppdateringar så snart som möjligt för att vara säker på att du har den senaste versionen av JobOffice Kassa.

Vill du veta mer om våra uppdateringar följ vår blogg.

Om JobOffice Kassa är installerad på en dator där inloggad användare inte har rättigheter att installera program så kan programmet även uppdateras i bakgrunden med hjälp av en Windows tjänst.

För att installera JobOffice Update Service ladda ner och installera JobOffice Kassa från vår webbsida och under "Alternativ" under installationen välj till JobOffice Updater-tjänsten.

Efter installationen kan du följa installationer i Windows loggbok.